المخرج يوسف الخوري يشكر كل من استنكر احتجازه الإعتباطي ويعتذر على عدم تمكنه من الرد على من حاول الإتصال به لأن هاتفه السيليولر لا يزال مصادراً من قّبل قوى الأمن/Director Youssef El-Khoury apologizes for his inability to respond to all those who tried or are trying to call him because his cell phone is still confiscated by the security forces.

254

المخرج يوسف الخوري يشكر كل من استنكر احتجازه الإعتباطي ويعتذر على عدم تمكنه من الرد على من حاول الإتصال به لأن هاتفه السيليولر لا يزال مصادراً من قّبل قوى الأمن.
اصدقاء المخرج يوسف الخوري/11 أيلول/2023
المخرج يوسف الخوري يتقدم بالشكر والإمتنان لكل من وقف إلى جانبه ودعمه أكان في لبنان أو في بلاد الإنتشار، وذلك خلال احتجازه الإعتباطي اليوم، وهو ويعتذر على عدم تمكنه من الرد على كل من حاول أو يحاول الإتصال به لأن هاتفه السيليولر لا يزال مصادراً من قّبل قوى الأمن.

Director Youssef El-Khoury apologizes for his inability to respond to all those who tried or are trying to call him because his cell phone is still confiscated by the security forces.
Director Youssef El Khoury Friends/September 11/2023
Director Youssef El Khoury extends his thanks and gratitude to everyone who stood by him and condemned his illegal and arbitrary detention arrest today. He genuinely apologizes for his inability to respond to all those who tried or are trying to contact him because his cell phone is still confiscated by the security forces.