فيدو مقابلة من موقع مريا معلوف مع ابنة الشهيد اللبناني عامر فاخوي تحكي من خلالها المأساة الإنسانية والظالمة والإرهابية التي تعرض لها في لبنان من قبل دولة محتلة من حزب الله وحكام خونة وعملاء للمحتل الإيراني. عامر فاخوري خطف وسجن وقتل بدم بارد.غيلا عامر فاخوري والدي خطف من الامن العام اللبناني وتعرض للتعذيب واعطي فيروس سبب بموته

232

فيدو مقابلة من موقع مريا معلوف مع ابنة الشهيد اللبناني عامر فاخوي تحكي من خلالها المأساة الإنسانية والظالمة والإرهابية التي تعرض لها في لبنان من قبل دولة محتلة من حزب الله وحكام خونة وعملاء للمحتل الإيراني. عامر فاخوري خطف وسجن وقتل بدم بارد.
غيلا عامر فاخوري والدي خطف من الامن العام اللبناني وتعرض للتعذيب واعطي فيروس سبب بموته

11 كانون الثاني/2021

Guila Fakhoury/Face Book/January 11/2021
Skip to 2:23 for the full interview. It is in arabic so I apologize to all my English speakers. It was a bold interview where she mentioned the Judge Abu Shakra having to get permission from the leader of her political affiliation before she was allowed to make any decision in court. My father’s capturing was illegal and Lebanon is responsible for his death. Until Lebanon can learn to separate the judicial system from its filthy politics, it will continue to fail as a country.